Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Με το χρώμα της αλήθειας

Με το χρώμα της αλήθειας
Τίτλος: Με το χρώμα της αλήθειας
Συγγραφέας: Ροδούλα Σερδάρη - Παπαϊωάννου
Σελίδες: 206
Εκδόσεις: Όστρια

«Ότι είχα να σου πω στο είπα. Δε θα χάσω άλλο από το χρόνο μου για σένα. Λοιπόν, ή μένεις με τα σημερινά δεδομένα, ή φεύγεις» είπε η Τζέσικα, και έσκυψε στα χαρτιά της...

Η Έλενα κατάλαβε τότε ότι φάνηκε πολύ αφελής, γιατί πράγματι στο συμβόλαιο δεν αναφερόταν τίποτα για την προφορική της συμφωνία με την Τζέσικα Θολούρα.

…«Τι λες κουκλάρα, σήμερα θα τα καταφέρουμε να βγούμε;»

«Κύριε Άντονι, σας το έχω πει πολλές φορές, ότι έχω σοβαρό δεσμό» είπε κρύβοντας αναγκαστικά την αγανάκτησή της η Κατερίνα, και συνέχισε: «Τόσες ωραίες και ελεύθερες υπαλλήλους έχετε, γιατί δεν απευθύνεστε σ’ αυτές;» κατέληξε.
«Ααα, εμένα μ’ αρέσουν οι απαγορευμένοι καρποί» ήταν η απάντηση που πήρε η Κατερίνα.

Υπάρχει άραγε η δυνατότητα στη ζωή, να αλλάξουν άνθρωποι σαν την Τζέσικα και τον Άντονι; 
Και υπάρχει ποτέ περίπτωση, τα θύματά τους, να μη δουν την όποια δοκιμασία τους με χαρά; Να μη χαρούν με τις κακοτοπιές που τους περιμένουν στη γωνία; Να μην το θεωρήσουν αυτό κάτι σαν θεία δίκη;

5 σχόλια :

  1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Σάββα για την παρουσίαση.
    Εύχομαι οι σκέψεις και τα πιστεύω μου, που σας τα μεταδίδω μέσα από τους ήρωες του βιβλίου μου, να αγγίξουν την ψυχή σας!!!
    Δημητρούλα μου ευχαριστώ πολύ!!!
    Καλό βράδυ σας εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα.
    Μόλις τελείωσα το βιβλίο της αγαπημένης μου φίλης - συγγραφέως κ. Ροδούλας Σερδάρη-Παπαιωάννου, με τίτλο "Με το χρώμα της αλήθειας" από τις εκδόσεις Όστρια. Ένα βιβλίο εξαιρετικό, ένα βιβλίο που με πλημμύρισε με πλήθος συναισθημάτων. Συγκινήθηκα, έκλαψα, πόνεσα, προβληματίστηκα. Μία ιστορία που μας διδάσκει πως μπορεί η ζωή να αλλάξει ριζικά. Πως μπορεί αυτή να χρωματιστεί με το χρώμα της αλήθειας, πως μπορεί να αρωματιστεί με το άρωμα της αγάπης. Ένα βιβλίο που κάνει τον αναγνώστη να καταλάβει πια είναι τα σημαντικά πράγματα της ζωής. Όταν η ψυχή κάποιου είναι άδεια από αγάπη τότε αυτός είναι πιο φτωχός από τον πιο φτωχό άνθρωπο. Ένα βιβλίο που το προτείνω ανεπιφύλακτα. Συγχαρητήρια αγαπημένη μου φίλη!! Σ' ευχαριστώ για τις συγκινήσεις που μου πρόσφερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Μοιραστείτε το!